FANDOM

"Samotny Wilk" (Lone Wolf) to pierwszy odcinek serialu Wolfblood.

Odcinek 1
Seria 1
Autor Debbie Moon
Reżyser Will Sinclair
Emisja 24 wrzesień 2012
Emisja (polska) 20 pażdziernik 2013
Następny           Tajemnicze poszukiwania

Streszczenie odcinka

Maddy spotyka w szkole Rhydiana, który jest nowy. Od razu wyczuwa jego zapach i mówi "pachniesz jak moi rodzice". Na przerwie Maddy zaczepia chłopaka i pyta dlaczego wszedł na terytorium rodziny Smith'ów, Rhydian udaje jednak, że nie wie o co jej chodzi.  W stołówce Tom zastanowia się czy Morris gra w piłkę nożną, Shannon proponuje mu żeby się go spytał na to Maddy protestuje.

rozmowa Shannon, Maddy i Toma

S do T: Jimi nie chce to ty go sprawdź

T: Niezła myśl !

M: Nie Tom , nie !

S: Przestań Madds, on nie gryzie.

M: Nie byłabym taka pewna.

Jimi prowokuje Rhydiana, a ten rzyca się na niego. Maddy zauważa, że jest bliski przemiany w wlika i zaciąga go do ciemni. Rhydian zmienia się w wilka, a Maddy uspokaja go i zmieniają jej sie przy tym oczy.

rozmowa maddy i Rhydiana w ciemni

R: Co ty robisz?

M: Uspokój się. Oddychaj.

R: Uciekaj stąd! (chłopak demoluje ciemnie) Wybacz mi Maddy.

Rhydian zmienia się z powrotem w człwieka

R: Wiedziałem że jesteś inna! Oczy ci się zmnieniły! To prawda! Że jesteś jak ja! Jesteś jak ja!

M: Nie jestem jak ty! Ja się nie wychylam, nie prowokuję bójek, nie wchodze na cudze terytorium! Jesteś dla nas zagrożeniem im szybciej stąd znikniesz tym lepiej!

Maddy dowiaduje się, że Rhydian jest w rodzinie zastępczej i goni go. W tym czasie Shannon i Tom idą obserwować borsuki, żeby wśród uczniów rozdawać aparaty z koła fotograficznego, żeby znaleść nowych członków.

rozmowa Maddy i Rhydiana kiedy dziewczyna go dogoniła

M: Rhydian!

R: Spoko, już mnie tu nie ma.

M: Zostań! Byłam beznadziejna, przepraszam cię. Nie odchodź mogę ci pomóc.

R: Pomóc? Już mi pomagali, pedagog szkolny, psycholog.

M: Mogę ci naprawę pomóc, naucz się kontrolować wilka albo ktoś ucierpi, prawdopodobnie ty.

R: Jesteś jak cała reszta!

Rhygian ucieka a Maddy go goni

M: Wiem o rodzinie Wchonów, wiem że jesteś sam.

R: No i?

M: Jestem jak ty, sam widziałeś.

R: Może i jesteś jak ja ale myślisz jak reszta. Niby chcesz dla mnie dobrze, ale wiesz co? To kim jestem, to w co się zmieniam już jest dobre. To najlepsza żecz na świecie i nie pozwolę siobie tego odebrać.

M: Nie pozwolę ci odejść!

R: Proszę bardzo, goń mnie, zatrzymaj mnie, urzyj wilczych mocy i zaraz wszyscy dowiedzą sie kim naprawedę jesteś. Kumple nie znają sekretu co nie? Pewnie, że nie! Ja nie mam nic do stracenia, nie to co ty.

Morris znów ucieka a Maddy goni go przez las, po długim biegu wpadają na siebie i turlają się po ziemi prosto w miejsce gdzie ich szkoła obserwuje borsuki.

M: Przepraszamy za spóźnienie. Były jakieś borsuki?

Nauczycielka: Nie! Wystraszyliście absolutnie wszystkie zwierzęta w okolicy. Przykro mi dzieci wraócimy teraz do szkoły.

Shannon i Tom są żli na Maddy, że nikt nie dołączył do koła fotograficznego

S: Brawo Maddy!

T: Prawie ich mieliśmy, oczywiście mósiałaś wszystko zepsuć

M: Miałam coś ważnego do...

T: Co !? Coś warzniejszergo od fotografii?

M: Tak, wyobraź sobie! Rhydian jest ważniejszy od fotografii ! Wiecie, ja i Rhydian... To mój krewny.

T: Co ?

M: Mój daleki kuzyn. Czarna owca w rodzinie i chciałam żeby zniknął, nędznie go przyjełam. Wkurzyłam sie na tę sytuację i rozwaliłam ciemnię. Nie mósicie sie przyjaźnić ale to częsć mojej rodziny, konioec tematu.

S: Okej jasne.

T: Witamy w Stonenbrigde! Serio nie grasz w nogę?

Maddy odprowadza go do domu i wyjaśnia mu kilka spraw związanych z byciem wilkokrwistym, a on opowiada jej o sobie.