FANDOM

 Imię i Nazwisko Shannon Kelly
Włosy brązowe
Oczy ?
Przyjaciele

Madeline "Maddy" Smith

Thomas "Tom" Okanawe

Rhydian Morris

Rodzina ?
Miłość ?
Przynależność Koło fotograficzne
Nieprzyjaciele Jimi  3K

Shannon jest przyjaciółką Maddy i Toma, chodzą razem do szkoły. Shannon wytrwale poluje na "potwora z lasu".

Historia
Shannon Kelly

Shannon jako siedmioletnia dziewczynka na biwaku zobaczyla potwora z żółtymi oczyma. od tamtego czasu dziewczyna mówiła tylko o tym, aż rodzice wysłali ja do dzieciencego psycholaoga, wtedy obiecala sobie, że mimo śmiechów ze strony rówieśników odnajdzie potwora i udowodni, że miła rację.

Charakter

Shannon jest bardzo zawziętą osobą, uparcie dąży do obranego sobie celu. Czasem szukanie potwora przesłania jej wszystko inne. Kelly bardzo dobrze się uczy, przez co w szkole nazywaja ją kujonką.

Relacje z :

Madeline Smith    Są najlepszymi przyjaciółkami, znają się bardzo długo. Podczas pożaru w sali chemicznej Shannom zauważa, że przyjaciółce zmieniają się oczy, podczas szkolnej wycieczki, w której czasie przypada pełnia dziewczyna razen z Tomem śledzi Maddy i Rhydiana, aż do wapienników, rano twierdzi że Maddy w nocy przemieniła się w wilkołaka. Podczas nowiu kiedy Maddy i Rhydian mdleją i trafiają do szpitala Shannon za wszelką cenę stara się, żeby nie udało im się wykraść swoich próbek krwi z labolatorium w końcu dochodzi do badania, jednak podczas nowiu wilcze cechy krwi wilkokrwistych znikają, wiec dziewczyna znów wychodzi na kretynkę. Godzi się z Maddy i przestaje uważać ją za wilkołaka.

Thomas Okanawe    Są przyjaciółmi, Tom zawsze pomaga Shannon w poszukiwaniach potwora. Kelly zwierza mu się ze swoich podejrzeń, co do Maddy jednak chłopak jej nie wierzy.

Rhydian Morris    Nie ma między nimi szczegółnych relacji, są kolegami. Shannon przypuszcza, że Rhydian zna tajemnice Maddy o byciu wilkołakiem, jednak jego samego o to nie podejrzewa.